מכתבי המלצה

לכבוד

עמיר רכלבסקי –מנכ”ל גרופית

הנדון :פרויקט מולכו 1 – סיכום והבעת הערכה

הנני משה חייקה,הייתי בנציגות הדיירים של הפרויקט שבנדון.

נכנסתי לנציגות כאשר חברת “גרופית” כבר הייתה בשלהי המו”מ מול הדיירים, כאשר מצד 

גרופית ניהל מו”מ עודד דרוקר.

המו”מ ידע עליות ומורדות לאורך כל הדרך, מטבעו של מו”מ ,כאשר מצד אחד הדיירים שרוצים מקסימום תמורות וחששות לאיבוד זכויותיהם, ומאידך הקבלן שרואה את שורת הרווח וטובת החברה אותה מייצג ובצדק.

לאורך כל המו”מ קיבלתי רושם שהחברה בה הנך עומד בראשה הינה הוגנת, ישרה ומנהלת המו”מ בצורה חיובית עם אווירה נינוחה ,ללא לחצים, ללא אמוציות ,תוך הצגת נתונים באופן שקוף,למרות שלא תמיד הסכמתי עם טיעוניכם , תמיד ידעתי שידיכם נקיות והדברים הנאמרים הינם מהלב ועם “קבלות”.

עודד דרוקר ליווה אותנו באופן צמוד, היה קשוב לפניות ותמיד נתן תחושה שהוא מצד אחד נציג החברה ,אך מאידך קשוב ומנסה לפתור מחלוקות תוך השקעה של שעות בשכנוע והצגת נתונים. היה יושב פרטני עם דיירים “בעיתים” ומסביר בנועם ורגישות את עמדת גרופית.

שלב הבנייה לא היה פשוט ונמשך זמן רב יותר מהמתוכנן, כאשר הפרויקט היה “תקוע” תמיד חשתי כי גרופית עושה מאמצים כבירים לחלץ את המצב כדי להחזירו למסלול.

לאורך כל הפרויקט הייתי בקשר אישי ,או באמצעות המפקח מטעמנו, עם נציגכם בשטח ,מכנען מנהל העבודה דרך חזי סולומון מהנדס החברה ותמיד היו קשובים והסבירו בנועם

את הקשיים ואמרו את הדברים באופן פרטני בלי לייפות את המציאות .

כל חילוקי הדעות לגבי הפיצוי על האיחור במסירה נסגר בישיבות מול מנשה חן ועורכי הדין

תמיד בצורה חברית, נינוחה ועם רצון לסגור ענינים ולרצות את הדיירים.

בשלבי הסיום לי באופן אישי הייתה בעיה עם אימי ז”ל שבדירה השכורה דרשו פינוי מידי 

ומנשה חן היקר ניסה לתת פתרונות ולסייע ככל שניתן ,למרות שלבסוף אימי ז”ל  נפטרה 

ולא זכתה להיכנס לדירה.

בסוף לדעתי האישית ולדעת עוד דיירים ששוחחתי איתם ,קיבלנו בניין לתפארת, מדהים ביופיו,עם רמת גימור גבוהה ,בניין יפה חיצונית ופנימית.

כל הליקויים שנתגלו בפרוטוקול(ולא היו הרבה..)טופלו ע”י אנשיך בשטח בצורה מיטבית.

חברה עם ניהול טוב ואחריות מקצועית ומוסרית, נמדדת גם לאחר מסירת הדירות וכאן 

נוכחתי לדעת ולראות את עוצמתה של חברת “גרופית”.

על תיקוני שנת הבדק אחראי בחור בשם איציק שהינו בעל מקצוע משכמו ומעלה, בעל תודעת שירות גבוהה ומדהימה ואישיות מקסימה ונעימת הליכות.

כל בעיה ותקלה שעולה ומגיעה לידיעת איציק, נענית כבר בטלפון באוזן קשבת ,בנורמת שירות גבוהה ובזמנים קצרים יחסית ,כאן באה לידי ביטוי עוצמתו וגדולתו של ארגון ,לתת שירות לאחר האכלוס ואת ההרגשה שלא זנחו אותנו ואתם מלווים אותנו אישית לכל אורך הדרך.

עמיר,

אתה צריך להיות גאה בשדרת האנשים של חברת “גרופית”, מנשה חן, חזי סולומון, עודד, כנען, אלכס, מאהר ואף נשות המשרד שבכל טלפון נותנים הרגשה של “בית”

(גם בתשובות שליליות…)

אשמח באם תעביר את הערכתי לכל העוסקים במלאכה!!!

מסמך זה נכתב על דעתי האישית בלבד ומצאתי לנכון לכתוב לך אישית ,כדי שהאמת והצדק לא רק יעשו אלא גם יראו.

בכבוד רב ובשורות טובות,

משה חייקה –דירה  2

מולכו 1 רמת גן         

טלפון -0544490199

 

עמיר שלום

שלחתי לך מייל לפני יומיים אבל אני לא מוצא אותו במייל שלי ולכן פונה אליך שוב. 

שמי מכבי הושע מהפרויקט של גרופית במולכו ברמת גן. 

אני מייצג את אמי רחל מכבי. אישה בת 85 שתחיה שהיא בעלת הנכס. 

אני הייתי שותף לתהליך מיום בחירת גרופית ועד להקמת בהבנין החדש  ועד לקבלת  המפתחות במהלך חודש 12/2019. 

ברצוני לציין שבדירה שקבלנו נחשפנו לאחר מספר ימים לחדירה של רטיבות במספר מוקדים בדירה ועברנו תהליך ממושך עד שהנושא נסגר (לפני מספר שבועות).

הרטיבות לא אפשרה להשכיר את הנכס ורק בתחלית חודש זה (לאחר 4 חודשים ) הדירה הושכרה. 

למרות כל מה ששקפתי אני רוצה לציין לחיוב את: 

  1. חזי  – מנהל הפרויקט שמהמועד שנוצר קשר שלי מולו הוא התגלה כאיש מקצוע טוב מאוד שמתנהל ברגישות בהבנה ובשקוף מול הלקוח 
  2. איציק – מהבדק שטפל לאחר מכן בשתי בעיות שנפתחו (פנלים מנותקים ורעש מהמזגן) שניהל את הענין במקצועיות ובקשר טוב ומכיל מול הלקוח וגם כעת כשנושא מערכת חמום הסולרית לא מתפקדת הוא מטפל בענין בשקיפות
  3. עודד דרוקר – שאיתו יש קשר ממושך מתחילת הפרוייקט שהוא איש ראוי מכל הבחינות שההתנהלות מול אמי שהיא אישה מוגבלת פיזית נעשתה בארוך רוח ובהבנה (בתהליך החתימה מול הבנק) ולאורך כל התהליך התנהל באופן מקצועי ומכבד
  4. מאהר מאטר – אחראי על השנויים בדירה. איש מקצוע טוב שגם הוה מתנהל באופן מקצועי ומכוכד

 אשמח שתביע את הערכתי בפניהם 

 תודה רבה

הושע מכבי

054-5449261

גלומב 2 דירה 21 ברמת גן

לכבוד

עמיר רכלבסקי –מנכ”ל גרופית

הנדון :פרויקט מולכו 1 – סיכום והבעת הערכה

הנני משה חייקה,הייתי בנציגות הדיירים של הפרויקט שבנדון.

נכנסתי לנציגות כאשר חברת “גרופית” כבר הייתה בשלהי המו”מ מול הדיירים, כאשר מצד 

גרופית ניהל מו”מ עודד דרוקר.

המו”מ ידע עליות ומורדות לאורך כל הדרך, מטבעו של מו”מ ,כאשר מצד אחד הדיירים שרוצים מקסימום תמורות וחששות לאיבוד זכויותיהם, ומאידך הקבלן שרואה את שורת הרווח וטובת החברה אותה מייצג ובצדק.

לאורך כל המו”מ קיבלתי רושם שהחברה בה הנך עומד בראשה הינה הוגנת, ישרה ומנהלת המו”מ בצורה חיובית עם אווירה נינוחה ,ללא לחצים, ללא אמוציות ,תוך הצגת נתונים באופן שקוף,למרות שלא תמיד הסכמתי עם טיעוניכם , תמיד ידעתי שידיכם נקיות והדברים הנאמרים הינם מהלב ועם “קבלות”.

עודד דרוקר ליווה אותנו באופן צמוד, היה קשוב לפניות ותמיד נתן תחושה שהוא מצד אחד נציג החברה ,אך מאידך קשוב ומנסה לפתור מחלוקות תוך השקעה של שעות בשכנוע והצגת נתונים. היה יושב פרטני עם דיירים “בעיתים” ומסביר בנועם ורגישות את עמדת גרופית.

שלב הבנייה לא היה פשוט ונמשך זמן רב יותר מהמתוכנן, כאשר הפרויקט היה “תקוע” תמיד חשתי כי גרופית עושה מאמצים כבירים לחלץ את המצב כדי להחזירו למסלול.

לאורך כל הפרויקט הייתי בקשר אישי ,או באמצעות המפקח מטעמנו, עם נציגכם בשטח ,מכנען מנהל העבודה דרך חזי סולומון מהנדס החברה ותמיד היו קשובים והסבירו בנועם

את הקשיים ואמרו את הדברים באופן פרטני בלי לייפות את המציאות .

כל חילוקי הדעות לגבי הפיצוי על האיחור במסירה נסגר בישיבות מול מנשה חן ועורכי הדין

תמיד בצורה חברית, נינוחה ועם רצון לסגור ענינים ולרצות את הדיירים.

בשלבי הסיום לי באופן אישי הייתה בעיה עם אימי ז”ל שבדירה השכורה דרשו פינוי מידי 

ומנשה חן היקר ניסה לתת פתרונות ולסייע ככל שניתן ,למרות שלבסוף אימי ז”ל  נפטרה 

ולא זכתה להיכנס לדירה.

בסוף לדעתי האישית ולדעת עוד דיירים ששוחחתי איתם ,קיבלנו בניין לתפארת, מדהים ביופיו,עם רמת גימור גבוהה ,בניין יפה חיצונית ופנימית.

כל הליקויים שנתגלו בפרוטוקול(ולא היו הרבה..)טופלו ע”י אנשיך בשטח בצורה מיטבית.

חברה עם ניהול טוב ואחריות מקצועית ומוסרית, נמדדת גם לאחר מסירת הדירות וכאן 

נוכחתי לדעת ולראות את עוצמתה של חברת “גרופית”.

על תיקוני שנת הבדק אחראי בחור בשם איציק שהינו בעל מקצוע משכמו ומעלה, בעל תודעת שירות גבוהה ומדהימה ואישיות מקסימה ונעימת הליכות.

כל בעיה ותקלה שעולה ומגיעה לידיעת איציק, נענית כבר בטלפון באוזן קשבת ,בנורמת שירות גבוהה ובזמנים קצרים יחסית ,כאן באה לידי ביטוי עוצמתו וגדולתו של ארגון ,לתת שירות לאחר האכלוס ואת ההרגשה שלא זנחו אותנו ואתם מלווים אותנו אישית לכל אורך הדרך.

עמיר,

אתה צריך להיות גאה בשדרת האנשים של חברת “גרופית”, מנשה חן, חזי סולומון, עודד, כנען, אלכס, מאהר ואף נשות המשרד שבכל טלפון נותנים הרגשה של “בית”

(גם בתשובות שליליות…)

אשמח באם תעביר את הערכתי לכל העוסקים במלאכה!!!

מסמך זה נכתב על דעתי האישית בלבד ומצאתי לנכון לכתוב לך אישית ,כדי שהאמת והצדק לא רק יעשו אלא גם יראו.

בכבוד רב ובשורות טובות,

משה חייקה –דירה  2

מולכו 1 רמת גן         

טלפון -0544490199

 

עמיר שלום

שלחתי לך מייל לפני יומיים אבל אני לא מוצא אותו במייל שלי ולכן פונה אליך שוב. 

שמי מכבי הושע מהפרויקט של גרופית במולכו ברמת גן. 

אני מייצג את אמי רחל מכבי. אישה בת 85 שתחיה שהיא בעלת הנכס. 

אני הייתי שותף לתהליך מיום בחירת גרופית ועד להקמת בהבנין החדש  ועד לקבלת  המפתחות במהלך חודש 12/2019. 

ברצוני לציין שבדירה שקבלנו נחשפנו לאחר מספר ימים לחדירה של רטיבות במספר מוקדים בדירה ועברנו תהליך ממושך עד שהנושא נסגר (לפני מספר שבועות).

הרטיבות לא אפשרה להשכיר את הנכס ורק בתחלית חודש זה (לאחר 4 חודשים ) הדירה הושכרה. 

למרות כל מה ששקפתי אני רוצה לציין לחיוב את: 

  1. חזי  – מנהל הפרויקט שמהמועד שנוצר קשר שלי מולו הוא התגלה כאיש מקצוע טוב מאוד שמתנהל ברגישות בהבנה ובשקוף מול הלקוח 
  2. איציק – מהבדק שטפל לאחר מכן בשתי בעיות שנפתחו (פנלים מנותקים ורעש מהמזגן) שניהל את הענין במקצועיות ובקשר טוב ומכיל מול הלקוח וגם כעת כשנושא מערכת חמום הסולרית לא מתפקדת הוא מטפל בענין בשקיפות
  3. עודד דרוקר – שאיתו יש קשר ממושך מתחילת הפרוייקט שהוא איש ראוי מכל הבחינות שההתנהלות מול אמי שהיא אישה מוגבלת פיזית נעשתה בארוך רוח ובהבנה (בתהליך החתימה מול הבנק) ולאורך כל התהליך התנהל באופן מקצועי ומכבד
  4. מאהר מאטר – אחראי על השנויים בדירה. איש מקצוע טוב שגם הוה מתנהל באופן מקצועי ומכוכד

 אשמח שתביע את הערכתי בפניהם 

 תודה רבה

הושע מכבי

054-5449261

גלומב 2 דירה 21 ברמת גן

גלילה למעלה